Ja podeu consultar el CALENDARI de formació per a aquesta temporada 2019/2020. Trobareu cursos de Seguretat en Terreny d’Allaus – Nivell 1 de desembre a abril i dues convocatòries del curs de Seguretat en Terreny d’Allaus – Nivell 2 al febrer a la vall de Tena i al març al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.
ACNA ha creat el programa formatiu i ha habilitat els professors per impartir les diferents modalitats, però NO organitza aquests cursos. Per això NO intervé en la facturació. La realització d’aquestes activitats va a càrrec del director/a de cada curs. Per saber el preu d’inscripció i inscriure’s cal contactar directament amb ell/a.
És possible que al llarg de la temporada els professors vagin incorporant noves convocatòries en el calendari, sobretot de Seguretat en Terreny d’Allaus – Nivell 2, Curs Professional d’Observació Nivometeorològica i Curs Avançat de Rescat i Primers Auxilis, que de moment hi ha poca oferta.
Us hi esperem!