Entitat: Associació per al Coneixement de la Neu i les Allaus
Data de publicació de l’oferta: 14 de setembre de 2019
Llocs de treball oferts: 1
L’ACNA continua creixent i ens cal una mica d’ajuda! Volem incorporar una persona a temps parcial per a la realització de feines administratives, de comptabilitat i de comunicació durant la temporada d’hivern 2019/2020. Busquem una persona amb iniciativa, motivació i passió per la neu. La feina és flexible a nivell de lloc i horaris. Si estàs interessat, envia’ns una carta de presentació i el teu CV a acna@acna.cat.
Què ha de fer el treballador/a
- Administració: organització de les Assembles Generals de l’Associació i de les trobades de professors, redacció de les actes de les reunions, gestió de la base de dades de socis, emissió dels certificats de cursos, comunicació amb la gestoria i col·laboració en l’edició de la revista.
- Comptabilitat: emissió, recepció i arxiu de factures, declaracions trimestrals, resums anuals, domiciliacions de les quotes dels socis, etc.
- Comunicació: gestió del correu electrònic acna@acna.cat, manteniment i millores a la web www.acna.cat, actualitzacions al bloc i gestió de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instragram).
- Botiga online: control de les comandes i de l’estoc, i enviaments als clients.
Requisits imprescindibles del perfil professional
- Formació professional o universitària
- Soci ACNA
- Experiència en feines administratives i de comptabilitat, gestió de webs i xarxes socials.
- Idiomes: català i castellà
- Muntanyenc hivernal
- Treball a distància amb flexibilitat horària i de desplaçaments.
- Disponibilitat de lloc físic on guardar l’estoc de la botiga
- Ordinador personal i bona connexió a internet.
- Reunions online i presencials periòdiques.
- Permís de conduir.
Requisits no imprescindibles que es valoraran com a mèrits
- Formació ACNA
- Formació en allaus internacional
- Idiomes: anglès i francès
- Programació web
- Disseny de bases de dades
- Disseny gràfic
- Màrqueting digital
- Tractament d’imatges i muntatge de vídeos
- Edició de revistes
- Residència a una comarca dels Pirineus centrals (Aran-Ribagorça-Pallars-Benasc)
- Persona menor de 30 anys
- Dona o persona amb risc d’exclusió social
Característiques de l’oferta
- Retribució mensual bruta aproximada: 550 euros. Es pagarà el quilometratge dels desplaçaments a les reunions programades.
- Jornada: 40 hores al mes d’octubre a abril, ambdós inclosos.
- Tipus de contracte: obra i servei els primers dos anys; fixe discontinu si la contractació s’allarga més.
- Data prevista d’incorporació: 1 d’octubre de 2019
- Possibilitat de renovació de contracte per les pròximes temporades: si
Procés de selecció
- Publicació de l’oferta: 14 de setembre de 2019
- Enviament de CV i carta de presentació: fins el 20 de setembre de 2019 a acna@acna.cat
- Entrevistes personals als candidats que compleixen amb els requisits: del 23 al 25 de setembre de 2019 a El Pont de Suert.
- Notificació de la persona seleccionada: 27 de setembre de 2019.
- Personal de selecció: Junta actual i secretaria administrativa.