Entitat: Associació per al Coneixement de la Neu i les Allaus

Data de publicació de l’oferta: 14 de setembre de 2019

Llocs de treball oferts: 1

L’ACNA continua creixent i ens cal una mica d’ajuda! Volem incorporar una persona a temps parcial per a la realització de feines administratives, de comptabilitat i de comunicació durant la temporada d’hivern 2019/2020. Busquem una persona amb iniciativa, motivació i passió per la neu. La feina és flexible a nivell de lloc i horaris. Si estàs interessat, envia’ns una carta de presentació i el teu CV a acna@acna.cat.

Què ha de fer el treballador/a

  • Administració: organització de les Assembles Generals de l’Associació i de les trobades de professors, redacció de les actes de les reunions, gestió de la base de dades de socis, emissió dels certificats de cursos, comunicació amb la gestoria i col·laboració en l’edició de la revista.
  • Comptabilitat: emissió, recepció i arxiu de factures, declaracions trimestrals, resums anuals, domiciliacions de les quotes dels socis, etc.
  • Comunicació: gestió del correu electrònic acna@acna.cat, manteniment i millores a la web www.acna.cat, actualitzacions al bloc i gestió de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instragram).
  • Botiga online: control de les comandes i de l’estoc, i enviaments als clients.

Requisits imprescindibles del perfil professional

  • Formació professional o universitària
  • Soci ACNA
  • Experiència en feines administratives i de comptabilitat, gestió de webs i xarxes socials.
  • Idiomes: català i castellà
  • Muntanyenc hivernal
  • Treball a distància amb flexibilitat horària i de desplaçaments.
  • Disponibilitat de lloc físic on guardar l’estoc de la botiga
  • Ordinador personal i bona connexió a internet.
  • Reunions online i presencials periòdiques.
  • Permís de conduir.

Requisits no imprescindibles que es valoraran com a mèrits

  • Formació ACNA
  • Formació en allaus internacional
  • Idiomes: anglès i francès
  • Programació web
  • Disseny de bases de dades
  • Disseny gràfic
  • Màrqueting digital
  • Tractament d’imatges i muntatge de vídeos
  • Edició de revistes
  • Residència a una comarca dels Pirineus centrals (Aran-Ribagorça-Pallars-Benasc)
  • Persona menor de 30 anys
  • Dona o persona amb risc d’exclusió social

Característiques de l’oferta

  • Retribució mensual bruta aproximada: 550 euros. Es pagarà el quilometratge dels desplaçaments a les reunions programades.
  • Jornada: 40 hores al mes d’octubre a abril, ambdós inclosos.
  • Tipus de contracte: obra i servei els primers dos anys; fixe discontinu si la contractació s’allarga més.
  • Data prevista d’incorporació: 1 d’octubre de 2019
  • Possibilitat de renovació de contracte per les pròximes temporades: si

Procés de selecció

  • Publicació de l’oferta: 14 de setembre de 2019
  • Enviament de CV i carta de presentació: fins el 20 de setembre de 2019 a acna@acna.cat
  • Entrevistes personals als candidats que compleixen amb els requisits: del 23 al 25 de setembre de 2019 a El Pont de Suert.
  • Notificació de la persona seleccionada: 27 de setembre de 2019.
  • Personal de selecció: Junta actual i secretaria administrativa.

Data: 14 set. 2019

Autor:

Categories: Accidents, Divulgació

Compartir



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *